lördag 3 september 2016

Portföljen och tankar kring RSI. Ny podcast i Podd-listan (break it)

De var ett tag sedan jag skrev här på bloggen. Idag tänke jag uppdatera portföljen och lägga upp några grafer över RSI som jag tänkt följa mer framöver. Jag börjar med att lägga upp nuvarande portfölj som backade något under veckan. Totalt ligger mina portföljer på 18,3 % upp för året. Jag har även lagt till en "ny" podcast i poddlistan nämligen Breakits podcast. In och lyssna. Själv har jag lyssnat igenom endel podcast under veckan bla börspodden, EFN Börslunch, Fill or Kill, Pratpengar. Intressant intervju med Fingerprints nya Vd i EFN Börslunch. 



Jag har ökat endel här där Rsi ligger ganska lågt och jag tänker fortsätta fylla på om de sjunker.

Även här har jag ökar endel då Rsi är på väg nedåt och kommer fortsätta att fylla på om de fortsätter nedåt.


Provide It har visat ett högt värde så jag har minskat endel på toppen. Går Rsi ner emot botten så kommer jag att börja fylla på igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar